Hej igen, nu är semestern inne på den andra veckan och vi har försökt varva ner lite. Inledningen på juli har bjudit på många besök från Östergötland. Först bekanta från Finspång som var hos oss en helg, många skratt och trevliga upplevelser bland annat på Lunna Golfklubb.
 
 
 
Sedan kom min äldsta son på besök med sin familj, den kvällen bjöd Birgittas dotter på en trevlig picnic på Sörhallsberget.
 
 
En härlig kväll med god mat och härligt väder.
 
 
 
Mitt barnbarn Liam!
 
 
Min son Andreas och hans son, mitt barnbarn, Liam.
 
 
Det är en härlig utsikt över Göteborg från Sörhallsberget.
 
 
Dagen efter blev en heldag på Liseberg, det började med båtresa med Älvsnabben...
 
 
...fortsatte med en lika spännande tur med spårvagn....
 
 
...innan vi var framme hos kaninerna på Liseberg.
 
 
Efter en heldag bland kaniner, karuseller, farfarsbilar och ballonger så är man så här glad när man snart är två år !
 
 
Efter att Andreas med familj lämnat Göteborg fick vi besök av en gammal god vän från gymnasietiden som jag inte träffat på många år. Vi hade en mycket trevlig söndagkväll hemma hos oss, för att på måndagen ta en golfrunda på Lunna GK.
 
Detta var allt just nu, men jag har fler trevliga bilder i kameran som jag snart ska presentera för er. God kväll alla!

Kommentera

Publiceras ej