Enligt almanackan är sommaren slut. 
I morse steg jag upp tidigt och åkte till Lilla Edet för att få en ny framruta på bilen. Jag tog med kameran för att fota lite medan jag väntade på att bilen skulle bli klar.
När jag kom fram så var det bara 8 grader och solen bröt igenom dimmolnen. Härliga möjligheter att få några fina bilder. När jag lämnat bilen så promenerade jag till kraftverket och gamla slussen där jag fick några härliga motiv. Sedan tog batteriet slut !!! Så slarvigt av mig!
Jag fortsatte och promenera utmed älven där dimmolnen varvades med solstrålar, laxen hoppade och några fiskare provade lyckan..... och jag kunde inte ta en enda bild!!
Jag återvände till centrum där jag åt frukost på ett bageri och läste GP.
Inte känns det nu som sommaren är slut! Nu sitter jag på en utrservering i solskenet i kortärmat.
Nä jag struntar i att det är den 1a september och fortsätter att njuta av sommaren.
 

Kommentera

Publiceras ej